Ekar i bloggen !

Det har varit tyst från oss i bloggen ! Skäms på oss!! Men i ärlighetens namn så är ni väl inte många som läser heller?! Jag har massor att dela av mig av , samtidigt som jag inte har det.. Kanske handlar det om att att jag inte vågar vara offentlig och för allmän beskådan eller så handlar det helt enkelt om att vissa saker delar man inte med sig om och en del saker kanske inte angår vissa. Hursom hellst så befinner jag mig i livet precis där jag vill vara. Jag är otroligt glad och jag älskar min familj... kanske låter det som en klycha, men så är det! Vincent har blivit en stor kille och har hunnit fylla 2 år!!! Han är en fantastisk liten person som vet vad han vill och utvecklas varje dag i rasande fart. Han pratar konstant och bygger nya meningar hela tiden ... Dagis funkar bra och han är ett "exemplariskt" barn.
Avslutningsvis vill jag säga - KARMA! och vad menar jag då med det? Jo,att allt man gör och allt man säger alltid kommer alltid tillbaka till en själv ...

Ni kan väl lämna en kommentar så jag ser vem som läser .. OM någon gör det =)
Kram o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0