Snor i oänlighet....

Japp, Härligt med höst eller hur... Vincent har precis varit förkyld och han hostar, så innåt glödheta.... Och jag ? Ja jag, har också fått mig en släng av sleven ... feber snor, hosta och snörvel ... men jag klarar mig alltid, men nog är det typiskt. Jag har inte tid med det här (fast egentligen har jag ju inget viktigare för mig) Erik har klarat sig hittills så han har nog sitt jobb och att han tillbringat större delen av tiden den senaste veckan på jobbet att tacka för det... Jag kan bara säga , Tack hösten ,Tack alla dagis basilusker... tack så jävla mycket =D! Nu ska jag ta mig i kragen och sluta tycka synd om mig själv och upp och hoppa och sätta fart... en spark i rumpan behöver jag nog också! TACK!

Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0