Lördag !

Karln är på jobbet och lilla prinsen sover.Välbehövligt för honom som vaknade kl 4 imorse... Mamman kanske också skulle passa på att vila lite?!Men sånt har jag inte tid med:P. Dagen ska spenderas med Julia och Pernilla och vi åker nog ner till folketshus, det var nå håll-i-gång-grej där.. Får se vad det är för nåt då:P Jag har utlovat bilder här på bloggen, men så (o)teknisk som jag är så vet jag inte hur jag gör... och om jag försöker så blir det bara en vit överkryssad bild... vad gör jag för fel då? jag får pula o dona lite så kanske det löser sig =) Dagen har varit hur lång som helst känns det som .. och ikväll kommer mamma o pappa hit och bjuder på mat... smaskigt ! =) Tänkte låta Vincent vara uppe lite längre ikväll och på kvällarna framöver och försöka få in nya rutiner för honom .. Nu somnar han mellan 18,30 - 19,00..och det tycker jag är en bra tid för en tvååring som ska upp till dagis.. men det resulterar bara i att han vaknar senast kl 5 och det funkar inte.. kanske skulle fundera på att ta bort middagsluren och han får vara trött under en period så kanske han sover längre på morgonen. Barn är ett evigt trixande=) men när man väl hittar rätt, så brukar det funka =)
Min finaste granne och vän Evelina kom nyss över och jag fick hyllor och såna där lådor i vitt och svart av henne .. Tack så mycket! Dom ska stå under tv-bänken och hyllan ska sitta över nya byrån =)
Och jäsiken vad bra jag är på att uppdatera! Så jag hoppas på att få kommentarer och respons på det jag skriver, så blir det lite roligare att hålla gnistan uppe och skriva :P

Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Va bra att du uppdaterat igen gumman! Fortsätt så! ;)

Du kan ju prova och ta bort middagsluren för V och se om det funkar :) Ja det är en hel del trixande med barn tills man hittar det som funkar ^^ Men det är lätt värt det när man får det att funka :)



Puss och Kram!

2011-10-22 @ 13:45:56
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0