Fredag ! =)

Normalt skulle jag slå volter på bordet här hemma och jubla.. men den här helgen är ingen riktig helg. Pappan i huset jobbar... Men det är en sån kort period det är såhär sen återgår han till 7 - 16 tiden igen ... Jag får försöka hitta på nånting för mig och Vincent att göra utan pappan i helgen ...
Från det ena till det andra, så knäppte barnen på V,s dagis kort i TISDAGS och IDAG när jag kom in på dagis och skulle hämta V så hängde dom där, det kan man kalla snabba puckar=) Och nu är det bekräftat, svart på vitt VI har världens finaste son ! =) Jag är så stolt...så imorgon införskaffas en ram så bilden får pryda väggen i vardagsrummet! och vem vet, det blir kanske lite julklappar av dom också?!
Idag har jag införskaffat vinter vantar år V .. Köpte barnvantarna från P.O.P så nu hoppas jag dom håller vad dom lovar.. Mössa köpte vi förra veckan från didrikson och overallen från didrikson från förra året kan han ha även i år, åtminstone första halvan av vintern , så får vi köpa ny när det behövs... så nu har vi bara skor kvar att införskaffa, men även dom är påväg hem och dimper nog ner i brevlådan vilken dag som hellst. Så nu är vi förberedda för isande vinter och driv is;) 
Har börjat potträna Vincent nu.. han säger till när han kissat eller bajsat i blöjan och han säger även till på dagis direkt när de har bytt ... så det kanske börjar bli dags nu? Pottan kommer han inte alls överens med än, utan han går hellre iväg och kissar eller bajsar på golvet nånstans här hemma... fast han såväl VET att han ska gå på pottan.. men han är väl helt enkelt inte helt redo än. Det kommer när han är redo!

Blev lite hoppigt och osammanhängande nu .. men jag skriver och förklarar så gott jag kan och hoppas ni är nöjda med det. '=)
Bilder kommer också snart=)

Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0