19 Oktober

Ojojoj! Tiden räcker verkligen inte till... än hur mycket man försöker så har dygnet bara 24 timmar.  Det är redan mitten på Oktober och tiden går i rasande fart, snart står julen för dörren och jag längtar. Vincent har börjat på nytt dagis och det går så bra! inte en tår vid lämning och det är knappt så han vill gå hem från dagis på eftermiddagrna när jag hämtar honom, och det är verkligen en rejäl skillnad mot det förra dagiset. Ja jag säger dagis, trots att det heter FÖRSKOLA ... för tydligen får man inte säga dagis längre?! Hursom hellst har Vincent blivit en stor kille, och han blir två år om tre månader. =)
Det var lite om nu, jag kommer att återkomma och uppdatera bloggen lite mer nu =)
Men ni kanske kan hjälpa mig lite och säga vad ni vill läsa om ? =)

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Elin L

Hej! Roligt att du tänker börja blogga igen. Tänk om en själv skulle starta en? :)) Hmm, tänka på saken iaf!



De som jag tycker är roligt att läsa om är:

Utflykter

Framtidsplaner

Matlagning

Inredning

och såklart utveckling för V. :)

Lite bilder skulle vara roligt :D



Ha de bäst! Kramar

2011-10-19 @ 13:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0