Åhnej !

Jag har verkligen noll karaktär , i förrgår visade vågen - 3 kg ... Och vet ni? Jag är inte alls motiverad längre.... Blääää för det här, blä för att inte äta gott och mysa .. Det är verkligen skittrist! Jag har verkligen trillat dit igen , Jag vill inte längre, och jag vill "unna" mig nånting nångång ... Nångång blir tyvärr till mer än nångång .. Hur fan ska jag klara av det här? Känns som jag lägger ner nu ! Jag får vara tjock och ful ! Jag har så mycket viktigare saker i livet sånt som är långt viktigare än en snygg och smal kropp! Jag ska försöka in i det längsta ... Men idag känns det som att jag skiter i allt... Men så är det väl jämt, man har sina uppochner gångar i allt. Men sålänge jag försöker har jag inte förlorat! E  och V , utan er faller allt! E, du inspirerar mig och gör mig hel, varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0