Dag två!

Det här älskar jag !

Som jag skrev i det tidigare inlägget så älskar jag att äta , allt ! Mat, frukt, macka, gröt och allt ! Det är ju så himla gott ! Det jag tycker mest om är nog spagetti och kättfärsås, det äter jag utan minsta lilla knorr... Och mamma berömmer alltid mig då, så då blir det ju såklart roligare att äta! Sen älskar jag att busa, allra helst med pappa, för pappa får jag göra mer än mamma, för mamma är alltid rädd att vara för hårdhänt eller att jag ska göra illa mig .... Typiskt mammor ! Mamma brukar dansa med mig och det är också roligt... Men när pappa och jag leker jaga, det slår allt!
Jag älskar nog det mesta om jag tänker ordentligt...
Men nu tycker mamma att vi ska äta lite mat, så jag måste nog lyda då ! Eller så kanske jag ska göra nåt bus istället !

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0