Dag tre!

Nu ska jag berätta om mina föräldrar ! Mamma heter Linnéa och Pappa heter Erik. Mamma är 23 och pappa är 26 ! jättegamla med andra ord, själv är jag ju inte ens ett år! Mamma och pappa är världens snällaste föräldrar, och dom älskar mig över allt annat ! Mamma och pappa träffades för nästan fyra år sen, och har bott ihop lika länge sen kom jag tre år senare.Pappa, är alltid så full i bus och inte så försiktig av sig , och när vi busar o skojjar o leker så är det alltid jätte kul ! Mamma är försiktig och inte alls lika busig, hon vill mest kramas, gosas o pussas hela tiden ... och det vill inte jag ... Jag vill ju härja runt ! Mamma är alltid så noga med haklapp och tycker inte alls om att byta kläder på mig sjuhundranittioelva ggr om dagen... medans pappa alltid "glömmer" haklapp och då brukar jag kladda extra mycket... så pappa får byta kläder på mig ... Just nu är mamma nåt som heter Mamma ledig med mig. Medans pappa jobbar hela dagarna, då saknar jag pappa jätte mycket...men snart så är mamma inte mammaledig längre och pappa tar över istället! Det ser jag fram emot!Idag har jag o mamma dansat till jullåtar, mamma blev helt slut o sa att jag blivit tung, men jag blev inte alls trött utan tyckte bara det var roligt... Mamma är väldigt noga med städningen och idag har hon dammsugit två gånger, och JAG fick hjälpa till, men det är ganska svårt att sitta ner och städa, jag kanske borde börja gå snart så kan jag ta över dammsugningen helt =)

// V

Kommentarer
Postat av: pillan

dag 4 dÅ?:S

2010-12-09 @ 01:11:17
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0