Dag 4

Jag är dålig på att skriva blogg säger mamma o pappa, men nu ska jag skriva vad jag åt idag ! Jag har faktiskt hunnit med en del fast det bara är morgon än ... Jag vaknade strax innan tre inatt och jag skrek o skrek för att mamma skulle vakna, och det gjorde hon ... då åt jag en halv flaska välling sen ville jag upp och leka !!!
så lekte vi en stund sen tror jag mamma blev hungrig så hon tog sig en mandarin men då blev jag så arg och slet den av mamma och stoppa i min egen mun .. Jag ville ju också ha !! Mamma sa att jag fick det =) Sen klev pappa upp klockan åtta och då åt mamma och pappa frukost och medans pappa stog och grejja så fick jag en liten leverpastejs bit ... Sen gjorde mamma gröt och jag åt upp allt ! Sen skulle mamma hälla i kaffe i sin mugg så då passade jag på att knycka hennes macka också ... pappa skrattade bara och sa att han tyckte att mamma fick skylla sig själv ... =) Sen ska jag ju äta lunch också ... jag hoppas att jag får nåt riktigt smarrigt för om jag får det, då lovar jag att jag ska äta riktigt duktigt.. Nu har ni fått lite om vad jag ätit idag...
Kram på er!/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0