Stora killen <3

Nu har Vincent ätit sin första portion puré, börjat med sittvagn och snart kryper han, han drar benen under sig och pressar sig uppåt dock är huvudet fortfarande lite för tungt och han orkar inte riktigt helt än, men det står väl inte på .. Tänk att det snart är  4 månader sedan jag födde denna lilla underbara lilla kille . Ett litet liv som tog våra hjärtan med kraft ! Känslan att få barn är helt obeskrivligt ! Och jag kommer att göra det igen =)
I förra inlägget skrev jag att jag skulle svara på era frågor , men det finns tyvärr inga frågor att svara på ..
Om två månader ska Vincent döpas och han tar mitt efternamn... :)

Kommentarer
Postat av: hannah

är det sista JUNI dopet är? du sa sista JULI till mig :p bara så vi vet :D

2010-05-05 @ 18:01:50
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Pillan

Du sa sista Juli till mig med :P har ni hört nå mer när ni ska träffa präst och så? kommer jag få träffa kantorn om låten eller?

2010-05-06 @ 16:18:59
URL: http://pickibo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tjejer! Dopet är sista JULI !!! 31 a Juli :D Inget annat :D

Pernilla: Nej, ingen har hört av sig från kyrkan och jag vet inte nånting.Det börjar ju snart dra ihop sig så jag får väl ringa kyrkan om inte annat !

Men skriv upp SISTA JULI ni :D

2010-05-06 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0